S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

            Přijímáme platby kartou

                   nebo QR kódem

Novinky

arr310. 10. 2023 Ceníme si věrnost - 7% sleva na další nákup Slevu na další nákup v hodnotě 7 % získáte za každou uskutečněnou objednávku v tomto... arr301.08.2023 - Snižujeme poštovné za platbu předemRozhodli jsme se zvýhodnit ty, kteří platí předem, a tak jsme snížili u Zásilkovny poštovné na 79 Kč...

ZBOŽÍ V AKCI

běžná cena 116 Kč
naše cena 109 Kč
skladem
běžná cena 116 Kč
naše cena 109 Kč
skladem
běžná cena 116 Kč
naše cena 109 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Aktuální VOP jsou zasílány kupujícímu spolu s potvrzením objednávky e-mailem.

Prodávající: internetový obchod "dárečky dětem", který provozuje Mgr. Miluše Říhová na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.dareckydetem.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

Kontaktní údaje: Mgr. Miluše Říhová, Seidlova 477/10, 142 00  Praha 12 - Kamýk.

IČ 47626895, adresa elektronické pošty: info@dareckydetem.cz

Telefon: 777 834 625.

Podnikatelka není plátce DPH a je zapsaná v živnostenském rejstříku Úřadu městské části Praha 12.

Kupující: zákazník/spotřebitel (fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku z našeho e-shopu. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Zboží zasíláme pouze v rámci České republiky, případně na Slovensko.

Objednávka/uzavření smlouvy: zboží je možné objednat písemně (e-mailem), telefonicky nebo nejlépe v internetovém obchodě na jeho webovém rozhraní. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech formulářem předepsaných údajů. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito OP, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží.  Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků (nejsme plátci DPH). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

V případě využití nabídky dopravy zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně, či v rámci svých časových možností, po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky e-shopem/pracovníkem e-shopu (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Cena zboží a platební podmínky:

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Cenu zboží a náklady spojené s jeho dodáním dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

- platba předem bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1177271062, kód banky 3030, vedený u společnosti Air Bank a. s., jako variabilní symbol se používá číslo objednávky. Údaje k platbě zasíláme po ověření skladových zásob a potvrzení objednávky, snažíme se, aby tomu bylo co nejdříve po Vaší objednávce.

- platba online přes platební bránu: objednávku hradíte ihned po jejím dokončení na e-shopu prostřednictvím zabezpečené platební brány ComGate, kde zadáte údaje ze své platební karty (číslo karty, datum platnosti a CVC kód) a kliknete na uhradit zboží. Poté vám příjde potvrzení o úspěšně provedené platbě. Tento způsob platby je nejrychlejší a není zatížen žádným poplatkem.

- platba při převzetí dobírkou v hotovosti či bezhotovostně platební kartou dle možností přepravce nebo výdejny zásilek.

V případě platby v hotovosti, na dobírku či ve výdejně zásilek, je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. Pokud platbu neobdržíme do 7 pracovních dní od uskutečnění objednávky, nemůžeme zaručit, že bude zboží stále skladem. Daňový doklad – fakturu zasíláme kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího po odeslání zboží.

Termín a způsob dodání: zboží skladem odesíláme nejpozději do 48 hodin po obdržení platby na účet, u dobírky nejpozději do 48 hodin od potvrzení objednávky/skladových zásob (pracovní dny), většinou však odesíláme do 24 hodin od potvrzení objednávky/skladových zásob/přijetí platby. Výše poštovného zahrnuje také náklady na balné a expedici. V předvánočním období se může expedice mírně prodloužit, prosíme o trpělivost. Pokud na zásilku spěcháte, napište nám zprávu do objednávky.

Doba dodání (orientační, u žádného dopravce není garantovaná):

Česká pošta - "doporučené psaní prioritní" - doručení bývá zpravidla následující pracovní den po odeslání. Doba dodání není Českou poštou garantována. Pokud si zvolíte "balík do ruky" nebo "balík do balíkovny", zásilka by měla být doručena během 1-2 pracovních dní, v předvánočním období může dojít ke zpoždění. Blíže na www.cestaposta.cz

Soukromý přepravce PPL - doručení bývá během 1-3 dní od odeslání zásilky e-shopem. E-mailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení obdržíte informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin. V případě, že není příjemce zastižen, je zásilka uložena na nejbližším výdejním místě PPL Parcelshopu. V některých oblastech PPL doručuje i v sobotu. V předvánočním období se doba doručení může o den až dva prodloužit. Blíže na www.ppl.cz

Zásilkovna - doručení v síti výdejních míst Zásilkovny bývá během 1-3 dní od expedice zásilky. Cestu zásilky lze sledovat online. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí, to by mělo proběhnout do 7 dnů. V předvánočním období se doba doručení může prodloužit. Blíže na www.zasilkovna.cz

Poštovné - způsob dopravy v rámci ČR:

Česká pošta

Platba předem

Doporučené psaní prioritní (výška do 5 cm, max. rozměry 50 x 35 x 5 cm, do 2 kg): 85,- Kč  

Balík Do balíkovny: 82,- Kč

Balík Do ruky: 129,- Kč

Dobírka - příplatek za platbu při převzetí zásilky: 44,- Kč

PPL/PPL ParcelShop

Platba předem: 99,- Kč

Dobírka - příplatek za platbu při převzetí: 44,- Kč 

Zásilkovna

Výdejní místa v ČR (maximální hmotnost 5 kg) - platba předem: 79,- Kč

Dobírka - příplatek za platbu při převzetí: 44,- Kč

Osobní předání je možné na Praze 12 Kamýk pouze po vzájemné předchozí domluvě a platbě předem (nemáme kamennou prodejnu). V případě zájmu nás kontaktujte. 

Poštovné - způsob dopravy u zásilek na Slovensko:

Zásielkovňa.sk - platba předem:

Výdejní místa na Slovensku: 109,- Kč

Doručení na adresu: 139,- Kč

Dobírka - příplatek za platbu při převzetí: 44,- Kč

PPL/DHL Parcel Slovensko - jen platba předem 249,- Kč

Doručení bývá zpravidla do 2-4 dní od odeslání. E-mailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení obdržíte SMS s přibližným časem doručení zásilky. Blíže na www.ppl.cz

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Informace o zboží: popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedeny na našem e-shopu  "dárečky dětem", vycházejí z informací výrobců a dodavatelů a mohou se v průběhu času měnit. Prodávající si vyhrazuje právo na drobné nesrovnalosti v popisech a technických specifikacích prodávaného zboží. Barevné provedení se může trochu lišit, záleží zejména na nastavení monitoru a dalších technických parametrech.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího: prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy se objednané zboží již nevyrábí nebo nedodává do ČR nebo je dlouhodobě nedostupné či se výrazně změnila cena u dodavatele. Zrušit objednávku nebo její část je také možné v případě, kdy ještě nedošlo k aktualizaci skladových zásob, zboží se jevilo skladem, ale ten den bylo více objednávek, a tak se poslední kusy již prodaly. Pokud některá z těchto situací nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil za objednané zboží, bude mu částka převedena zpět na jeho účet v nejkratším možném termínu.

Totéž platí v případech, kdy zboží již není skladem nebo se při vyřizování objednávky zjistí, že poslední kus, který je skladem, je poškozen.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy: kupující, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. V případě, že je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně prodávajícímu oznámit odstoupení od smlouvy a poté mu zaslat kompletní zboží pokud možno v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nepoškozené, nerozbalené. Kupující předá zboží prodávajícímu nebo odešle v zásilce Českou poštou "doporučeně" na naší adresu na své vlastní náklady ve lhůtě výše uvedené. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží nelze poslat prodávajícímu na dobírku.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář (ke stažení ZDE), který zašle vyplněný na adresu elektronické pošty prodávajícího nebo poštou na kontaktní adresu. Přijetí odstoupení od kupní smlouvy potvrzujeme e-mailem. Před vrácením zboží nás informujte nejlépe e-mailem, zašleme Vám instrukce, aby vše proběhlo podle daných pravidel. Při splnění výše uvedených podmínek Vám dle Vašeho výběru vrátíme peníze zpět včetně nákladů na nejnižší způsob dopravy (k Vám) z naší nabídky nebo vyměníme zboží za jiné. Záruční doba všem osobám, používajícím výrobky pro účel podnikání, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Nepřevzetí zboží zaslané na dobírku: pokud si kupující zboží nepřevezme, podle § 522 Obč. zák. je povinen uhradit veškeré náklady, které prodávajícímu s expedicí zásilky vznikly (tedy poštovné, opětovné naskladnění apod.). Nepřevzetím balíku se nevyjadřuje spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu, jak se kupující někdy chybně domnívají. Tato zákonem daná lhůta se začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je proto považováno za jednoznačné porušení uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek ze strany kupujícího. Neuhradí-li kupující náklady, které prodávajícímu s nepřevzetím zásilky na dobírku vznikly, vyhrazuje si prodávající právo další objednávky akceptovat pouze po platbě předem a po uhrazení nákladů na poštovné z poslední nepřevzaté zásilky. V případě zaslání zboží na dobírku má prodávající dále právo od smlouvy odstoupit. 

Nepřevzetí zboží (platba předem): pokud kupující zboží nepřevezme, či si ho na zvoleném výdejním místě včas nevyzvedne a dojde k vrácení zpět prodávajícímu, kupující je povinen kontaktovat prodávajícího a uhradit náklady spojené s uskladněním a následným opětovným odesláním zboží, včetně dalších nákladů, které z důvodu nepřevzetí zboží prodávajícímu vzniknou. Prodávající má dále dále právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského zákoníku. V případě, že kupující o opakované odeslání nemá zájem, prodávající vrátí kupujícímu peníze za objednané zboží (bez nákladů na poštovné).  

Práva z vadného plnění (reklamace): práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal má zboží takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží, že se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá.

Záruku lze uplatnit dle zákona do 24 měsíců od data převzetí zboží kupujícím e-mailem na: info@dareckydetem.cz. Zboží zpět se zasílá doporučeně na kontaktní adresu prodávajícího, nejlépe po předchozí domluvě. Záruka se vztahuje pouze na vady výrobní či vadu materiálu. Nevztahuje se na opotřebení vzniklá běžným používáním výrobku, na poškození vzniklá neopatrným zacházením, ani na škody způsobené vnějšími událostmi, která mohou vést zejména u bižuterie a šperků k poškození. Pro případnou reklamaci je nutné písemně sdělit datum a číslo objednávky, přesně specifikovat závadu. Záruka se nevztahuje na škody způsobené přepravcem. Pokud jsou při přebírání zásilky patrná poškození balíku, informujte o tom dopravce a sepište s ním protokol. Máte-li při přebírání zásilky pochybnosti o obsahu (poškozený obal či fólie), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty obsah zásilky. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do 2 dnů od převzetí. Po zjištění závad je pošta povinna sepsat zápis uplatnění nároku na škodu.

Při obdržení odlišného výrobku z pochybení na straně prodávajícího má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez účtování poštovních poplatků, a to pouze v případě, že výrobek bude vrácen nepoškozený, v neporušeném původním obalu a bude na e-shopu skladem.

Prodejce se zavazuje opravit, vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží, nebo se jinak vypořádat s reklamací na základě individuální domluvy s kupujícím.

Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady.

Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

  • prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s předchozím odstavcem,
  • se vada projeví opakovaně,
  • je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
  • je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil na email: dareckydetem@email.cz. Odpovědí kupující obdrží další instrukce včetně reklamačního formuláře (ke stažení také ZDE). Kupující dopraví reklamované zboží na adresu prodejce na vlastní náklady. Reklamace zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména telefonicky na čísle 777 834 625 či elektronickou poštou na adrese info@dareckydetem.cz

Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Před vrácením zboží z jakéhokoli důvodu nás předem kontaktujte na e-mail: dareckydetem@email.cz, abychom se domluvili na dalším postupu.

Rozpor s kupní smlouvou: pokud se vada projeví v prvních 12 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Řešení sporů:

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím, které se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, řeší příslušné soudy České republiky. Kupující má podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který se zabývá mimosoudním řešením sporu, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Bližší informace jsou dostupné na internetové adrese https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle Občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Ochrana osobních údajů:

Podmínky ochrany osobních údajů jsou nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Najdete je na konci tohoto dokumentu. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, doručovací adresa, případně identifikační číslo, daňové identifikační číslo a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích či o vzniklé chybě. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Jakékoliv kopírování obsahu tohoto webu je zakázáno. K užití díla chráněného autorským zákonem může dojít pouze se souhlasem autora.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 6. ledna 2023. 

Aktualizováno 11. září 2023.

 

OWRhZ